FAQ's
Συχνές ερωτήσεις
ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ
Πού βρίσκεται το κατάστημά σας; Μπορώ να το επισκεφτώ ή να παραλάβω την παραγγελία μου από εκεί;
Το myKarma λειτουργεί αποκλειστικά ως e-shop και δεν διαθέτει επισκέψιμο χώρο. Διατηρούμε αποθήκες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, εξασφαλίζοντας γρήγορη αποστολή των παραγγελιών σας σε όλη την Ελλάδα.
Στο myKarma θα βρείτε μεγάλη ποικιλία προϊόντων, πολλά από αυτά με “ενεργειακή” ιδιαιτερότητα. Για την προστασία των προϊόντων και για να διασφαλίσουμε την επαφή τους με όσο το δυνατόν λιγότερα άτομα, δεν δεχόμαστε επισκέπτες στον χώρο μας.
Αν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες για ένα προϊόν, η ομάδα μας είναι πάντα διαθέσιμη για να σας εξυπηρετήσει τηλεφωνικά ή μέσω email. Μπορούμε να σας στείλουμε επιπλέον φωτογραφίες, βίντεο ή ακόμη και να πραγματοποιήσουμε βιντεοκλήση, ώστε να βεβαιωθείτε ότι επιλέγετε ακριβώς το προϊόν που χρειάζεστε
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
Μπορώ να ακυρώσω ή να τροποποιήσω μια παραγγελία;
Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε ή να τροποποιήσετε μία παραγγελία, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Μπορείτε να στείλετε email στο sales@mykarma.gr με θέμα "Ακύρωση/Τροποποίηση παραγγελίας", αναγράφοντας τον αριθμο της παραγγελίας σας ή να καλέσετε στο +30 210 300 8422 από Δευτέρα έως Σάββατο 9:00 με 21:00
Μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία τηλεφωνικά;
Φυσικά. Μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 300 7422 από Δευτέρα έω Σάββατο 9:00 με 21:00.
Μπορεί να εκδοθεί τιμολόγιο για την παραγγελία μου
Ναι, υπάρχει δυνατότητα έκδοσης τιμολογίου. Πατήστε «Προβολή Καλαθιού» και στο αντίστοιχο πεδίο συμπληρώστε μόνο το ΑΦΜ σας. Το τιμολόγιο θα εκδοθεί αυτόματα και θα αποσταλεί μαζί με την παραγγελία σας.
Εναλλακτικά, μπορείτε να μας στείλετε email στο sales@mykarma.gr με τον αριθμό παραγγελίας και τα φορολογικά σας στοιχεία, ζητώντας την έκδοση τιμολογίου.
ΠΛΗΡΩΜΕΣ
Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;
Παρακάτω θα βρείτε όλους τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής:
• Αντικαταβολή με πρόσθετη χρέωση 0.50€
• Πιστωτική/χρεωστική κάρτα (Μεσω Viva)
• Paypal
• Klarna
• Google Pay / Apple pay
• Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Σε περίπτωση μεταφοράς χρημάτων από άλλη τράπεζα εκτός των αναγραφόμενων, τα έξοδα και των δύο τραπεζών (τράπεζα αποστολέα-τράπεζα παραλήπτη) θα πρέπει να επιβαρύνουν τον εντολέα και κατά την διαδικασία καταχώρησης του εμβάσματος να επιλέξει στην επιβάρυνση εξόδων την ένδειξη "OUR". Ολοκληρώνοντας την παραγγελία θα σας δοθούν οδηγίες για την τραπεζική κατάθεση.
• Revolut (μετά απο τηλ επικοινωνία)
• Iris
Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου;
Ναι, όλες οι συναλλαγές στο κατάστημά μας είναι απολύτως ασφαλείς. Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί πιστοποιητικό SSL/TLS (Secure Socket Layer), το οποίο εξασφαλίζει ότι όλες οι πληροφορίες που καταχωρείτε – όπως στοιχεία πληρωμής και προσωπικά δεδομένα – μεταφέρονται κρυπτογραφημένα και με απόλυτη ασφάλεια. Επιπλέον, το σύστημα πληρωμών μας συμμορφώνεται με τα αυστηρότερα διεθνή πρότυπα ασφάλειας (PCI DSS), προσφέροντάς σας μια αξιόπιστη και προστατευμένη εμπειρία αγοράς.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ Η ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
Πως μπορώ να επιστρέψω η να αλλάξω ένα προϊόν.
Επιστροφή λόγω υπαναχώρησης
1)Μπορείτε να επιστρέψετε ή να ανταλλάξετε προϊόντα της παραγγελίας σας εντός 14 ημερών από την παράδοση τους. (Σαββατοκύριακα και Αργίες υπολογίζονται μέσα στις 14 ημέρες).
2)Για να επιστρέψετε κάποιο προϊόν, πρώτα θα πρέπει είτε να επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά είτε μέσα email για να σας δωσουμέ περισσότερες λεπτομέρειες για τη διαδικασία επιστροφής.
3)Όλα τα αντικείμενα θα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους συσκευασία, τυλιγμένα προσεκτικά, καθαρά και αχρησιμοποίητα, άθικτα και με όλες τις ετικέτες προσαρτημένες. Όλα τα είδη πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση. Οι επιστροφές που δεν πληρούν την πολιτική μας δεν θα γίνονται δεκτές.
4)Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, επιστρέφεται το ποσό στον πελάτη πλην το κόστος αποστολής & το κόστος επιστροφής του προϊόντος πίσω σε εμάς.
5)Μόλις παραλάβουμε το δέμα σας, θα ελέγξουμε το προϊόν (ή τα προϊόντα) και θα σας ενημερώσουμε για την επιστροφή χρημάτων εντός 7 ημερών. Η επιστροφή γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας και τα χρήματα πιστώνονται στον αρχικό τρόπο πληρωμής.
Επιστροφή λόγω λάθους ή ελαττωματικού προιόντος (λόγω υπαιτιότητα της εταιρείας)
1) Μπορείτε να μας δηλώσετε λάθος ή ελαττωματικό προϊόν που λάβατε εντός 2 ημερών από την παράδοση τους
2) Θα αναλάβουμε την αντικατάσταση την αλλαγή το κόστος αποστολής - παραλαβής
επιβαρύνει την εταιρεία μας.
ΔΕΝ μπορούν να γίνουν επιστροφές σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων
Αν το προϊόν ανήκει σε μία από αυτές, θα βρείτε ειδικό αυτοκόλλητο επάνω στη συσκευασία πριν το ανοίξετε, με όλες τις σχετικές οδηγίες.